Звернення громадян

Як подати звернення до Головного управління ДСНС України у Полтавській області

Письмове звернення у паперовій формі надсилається засобами поштового зв’язку на адресу: вул. Маршала Бірюзова 26/1, м. Полтава, 36007, або подається особисто чи через уповноважену особу до консультаційного центру або через скриньку «Для звернень громадян та запитів на інформацію», яку розміщено у вестибюлі центрального входу адмінбудівлі Головного управління.

При поданні звернення особисто – необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу. При поданні звернення громадянином через уповноважену ним особу, повноваження її повинні бути оформлені відповідно до чинного законодавства.

Електронне звернення – письмове звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку надсилається на визначену адресу електронної пошти: [email protected] 

Увага! Електронне звернення

Усне звернення до Головного управління викладається громадянином на особистому прийомі у дні та години, визначені графіками особистого прийому громадян керівництвом Головного управління і керівниками районних управлінь та інших самостійних структурних підрозділів. Для подання усних звернень до ДСНС за допомогою засобів телефонного зв’язку необхідно звертатися за безкоштовними номерами телефонів 1545 (урядова «гаряча лінія» цілодобово) та 1536 («гаряча лінія» МВС у робочі дні та час).

Зразок оформлення письмових та електронних звернень громадян

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Законодавча та нормативно-правова база

Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДСНС України у Полтавській області

Інтернет-приймальня

Особистий прийом громадян керівництвом Головного управління