Контраст
Шрифт

Добровольчий рух

Чому добровольці важливі?

- 40 тисяч пожеж в сільській місцевості в рік.
- 1 тисяча осіб загиблих на пожежах в сільській місцевості (понад 50 % від усіх загиблих на пожежах в державі).
- Час прибуття пожежно-рятувальних підрозділів до віддалених населених пунктів складає 45 хвилин і більше.
- В громадах не вистачає 1 тис. 47 пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення добровільної та місцевої пожежної охорони (Центрів безпеки).

Хто такі добровольці?

- Лікарі, вчителі, фінансисти, приватні підприємці, механіки та інші небайдужі громадяни, які вирішили зробити свій внесок у забезпечення безпеки громади.
- Представники небайдужого населення, які розуміють, що підтримувати безпеку своїх близьких можна не тільки на фронті, а й в громаді. Люди, які готові залишити всі свої справи на час виклику, аби врятувати чиєсь життя. 

Що потрібно зробити, щоб стати добровольцем?

- Мати бажання допомогти громаді в питанні забезпечення захисту від пожеж та інших надзвичайних ситуацій.
- Звернутися до органу місцевого самоврядування та подати заявку на вступ до лав добровільної пожежної охорони громади.
- Пройти відповідне навчання за напрямом пожежогасіння, реагування на надзвичайні ситуації та надання домедичної допомоги.
- Отримати в органі місцевого самоврядування поліс страхування життя здоров'я.

 Вимоги до добровольців:

  ⇐ Вік: 21 − 60 років.


  ⇐ Без обмежень по статі.


  ⇐ Відсутність медичних протипоказань.


  ⇐ Належна фізична підготовка.


  ⇐ Особливо корисним є досвід учасників бойових дій (АТО, ООС),пенсіонерів та діючих працівників ДСНС, МВС, ЗСУ та ін.

     

Можливості заохочення добровольців на місцевому рівні:

- Повага суспільства, перш за все серед населення громади.
- Страхування життя і здоров’я. 
- Компенсація за час, протягом якого відбувався виклик.
- Відзнаки та подарунки від громади.
- Участь у регіональних та національних змаганнях, організація безкоштовного спортивного залу для покращення фізичної підготовки.
- Знижки із сплати послуг місцевих комунальних підприємств, участь в програмах лояльності від підприємств та громади на місцевому рівні та ін.

ТИ ПОТРІБЕН ГРОМАДІ!